MENU

Sledování zásilky

 

  • Vždy posíláme info mail o stavu objednávky
  • Vždy v den doručení dostanete od PPL info sms, kde uvidíte přibližný čas doručení + tel. kontakt na řidiče.
  • PPL - CZ je u Vás následující den po našem odeslání!
  • PPL (DHL na Slovensku) doručení 48 hodin od převzetí řidičem.
  • Po objednání sledujte svůj mail (dostanete vždy několik info mailů)

INFO LINKA na PPL: 225 331 500 - zákaznická linka (žádný automat)

Zákaznický servis  info@ppl.cz  v pracovní dny od 7 do 20 hodin, v sobotu od 8 do 16 hodin. 

 Hovorné za využití bílé linky se řidí ceníkem mobilního operátora (většinou 4 až 5 Kč za minutu).
Na lince jste spojeni s člověkem, ktetrý váš dotaz či problém bude řešit. Vždy je nutné nahlásit číslo zásilky operátorovi.
Každý zákazník od nás dostáva samostatný mail s číslem zásilky (možnost sledování pohybu).

 

 

cerna-listina-zakazniku

 

Co je ČRENÁ LISTINA?

Od 12.5.2009 zavádíme v systému tzv. Black List (černou listinu). Zákazník který si bez udání důvodů nevyzvedne svojí zásilku, tak bude zařazen do black listu.

Následně nebudete moci udělat v maluj.cz žádnou další objednávku!!

Jde o to, že nám tímto jednáním vzniká škoda ve výši 120-140kč (poštovné a balné). Dále musíme čekat na na vrácení zboží 3-4 týdny!3 týdny je zboží uložené na vaší pobočce pošty a týden putuje k nám. V případě, že nás budete ihned informovat o "nevyzvednutí" zásilky, tak nebudete zařazeni na černou listinu.

Zásilku si nemusíte vyzvednout, ale je slušností nás ihned informovat. Objednávka je závazný akt pro obě strany!

Stačí nám napsat, že si zásilku nebudete vyzvedávat.

 

Maluj.cz výrvarné potřeby děkuje všem slušným zákazníkům.Přejeme Vám příjemné nakupováni.